O mnie

Nazywam się Anna Łada. Prowadzę indywidualne procesy coachingowe, edukacyjne i mentoringowe oraz warsztaty i szkolenia dla liderów i zespołów. Wspieram w rozwoju kompetencji komunikacyjnych, budowaniu zespołów oraz wzmacnianiu umiejętności menedżerskich. Pracuję z zespołami nad zwiększaniem ich efektywności poprzez team coaching i narzędzia takie jak Process Communication Model®, Podróż Bohatera czy Analiza Transakcyjna. Towarzyszę firmom i liderom w procesach zmiany i rozwoju biznesu.

Moje doświadczenie

Pracuję zawodowo od ponad 25 lat w różnych rolach i branżach. Przez kilka lat byłam członkiem zarządu firmy produkcyjnej z branży przemysłowej i odpowiadałam za działalność operacyjną spółki. Wcześniej swoje doświadczenie zdobywałam w działach marketingu międzynarodowych banków oraz prowadząc własną firmę odzieżową. Pracę zawodową rozpoczynałam od zarządzania projektami badawczymi w instytucie badań rynkowych.

Obecnie pracuję jako executive oraz team coach, trenerka Process Communication Model, mentorka oraz konsultantka biznesowa.

Swoją ofertę kieruję przede wszystkim do:

  • liderów (zarówno tych, którzy przygotowują się do tej roli jak i tych doświadczonych, którzy mierzą się codziennymi wyzwaniami) – najczęstsze wyzwania to: budowanie efektywnego zespołu, kompetencje menadżerskie (udzielanie feedbacku, komunikacja, delegowanie), zmiana stylu zarządzania, przygotowanie do nowej roli, rozwój osobisty
  • zespołów, które chcą lepiej współpracować i osiągać swoje cele, mierzą się z konfliktami i problemami w komunikacji, niskim zaangażowaniem czy też zmianami w składzie zespołu czy też potrzebą wypracowania nowej wizji, strategii i celów
  • właścicieli/zarządzających małymi i średnimi firmami, którzy mają problemy z delegowaniem zadań i odpowiedzialności za swój biznes innym osobom, z podziałem swojego czasu i zaangażowania pomiędzy klientów a zarządzaniem ludźmi w firmie, z przejściem od zarzadzania operacyjnego do zarządzania strategicznego – innymi słowy od gaszenia pożarów do zaplanowanego rozwoju firmy
  • a także wszystkich osób indywidualnych, które chciałyby zwiększyć swoje kompetencje komunikacyjne, lepiej zrozumieć siebie i innych i tym samym skuteczniej współpracować i nawiązywać relacje z innymi

Specjalizacje

  • rozwijanie kompetencji komunikacyjnych uwzględniające różne typy osobowości
  • wsparcie liderów w budowaniu zespołu
  • przygotowanie do nowej roli debiutującego managera
  • executive coaching, team coaching, mentoring
  • wsparcie zespołów w poprawie komunikacji, współpracy, osiągania celów
  • zrozumienie siebie i innych – jak się komunikuję, jak działam pod wpływem stresu oraz budowanie kompetencji w tym zakresie
  • praca nad wizją, misją, celami (zespołu lub firmy)
  • diagnoza zespołu/organizacji, ich kultury organizacyjnej 
  • budowanie kultury organizacyjnej
  • skuteczne delegowanie zadań
  • udzielanie feedbacku i docenianie innych

Blog

Aktualnie brak wpisów

Załóż konto dla siebie lub swojej firmy!

Po kilku podstawowych informacjach, będziemy wiedzieć jakie są szanse na pozyskanie nawet do 80% dofinansowania na szkolenia i warsztaty.

Sprawdź swoją szansę