Uważam, że “uwaga” jest najcenniejszym zasobem w marketingu. Od ponad 10 lat gadam do różnego rodzaju mikrofonów. Kreatywność to mój tlen, którego używam do tworzenia podcastów i opowiadania historii. Występowanie na scenie i w podcastach sprawia mi olbrzymią przyjemność, więc chętnie podzielę się z Tobą, jak to robić najlepiej.
Swoją wiedzą dzielę się regularnie na szkoleniach, w podcaście Wciągnięci oraz na LinkedIn. Słucham 1,5 miesiąca podcastów rocznie. Jestem koneserem suchego żartu o lekarzach w kuchni.
Pracuję po polsku i angielsku.
Prowadzę agencję produkującą podcasty Cleverhearted, która jest odpowiedzialna za serie m. in. dla Capgemini, The Software House, Empiku i Nokii. Jestem członkiem The Podcast Academy i biorę udział w przyznawaniu nagród „Ambies”, czyli podcastowych Oscarów.
Korzystałem z mentoringu osób m. in. z NPR, BBC i TED, od których uczyłem się przemawiania i podcastowania.
Przemawiałem na największych polskich konferencjach: I Love Marketing, InfoShare, InternetBeta, TEDxKatowice i wielu mniejszych. Prowadziłem sceny, m. in. na Europejskim Kongresie Gospodarczym czy International PMI Poland Chapter Congress.
Z wystąpień publicznych szkoliłem ludzi z Google, 3M, Aviva, Dolby, Santander, Mercedes, Monterail.
Przez 5 lat organizowałem TEDxWroclaw (jedna z edycji miała epicką formę musicalu!).
Uwielbiam poznawać nowe historie - słucham wielu podcastów, oglądam seriale i filmy (najlepiej w kinie!). Filmowe guilty pleasure? Kino klasy B z Nicolasem Cagem z lat 2010-ych. Tak, dokładnie.
Po kilku podstawowych informacjach, będziemy wiedzieć jakie są szanse na pozyskanie nawet do 80% dofinansowania na szkolenia i warsztaty.
Załóż Konto