O mnie

Uważam, że “uwaga” jest najcenniejszym zasobem w marketingu. Od ponad 10 lat gadam do różnego rodzaju mikrofonów. Kreatywność to mój tlen, którego używam do tworzenia podcastów i opowiadania historii. Występowanie na scenie i w podcastach sprawia mi olbrzymią przyjemność, więc chętnie podzielę się z Tobą, jak to robić najlepiej.

Swoją wiedzą dzielę się regularnie na szkoleniach, w podcaście Wciągnięci oraz na LinkedIn. Słucham 1,5 miesiąca podcastów rocznie. Jestem koneserem suchego żartu o lekarzach w kuchni.

Moje doświadczenie

Pracuję po polsku i angielsku.

Prowadzę agencję produkującą podcasty Cleverhearted, która jest odpowiedzialna za serie m. in. dla Capgemini, The Software House, Empiku i Nokii. Jestem członkiem The Podcast Academy i biorę udział w przyznawaniu nagród „Ambies”, czyli podcastowych Oscarów.

Korzystałem z mentoringu osób m. in. z NPR, BBC i TED, od których uczyłem się przemawiania i podcastowania.

Przemawiałem na największych polskich konferencjach: I Love Marketing, InfoShare, InternetBeta, TEDxKatowice i wielu mniejszych. Prowadziłem sceny, m. in. na Europejskim Kongresie Gospodarczym czy International PMI Poland Chapter Congress.

Z wystąpień publicznych szkoliłem ludzi z Google, 3M, Aviva, Dolby, Santander, Mercedes, Monterail.

Przez 5 lat organizowałem TEDxWroclaw (jedna z edycji miała epicką formę musicalu!).

Uwielbiam poznawać nowe historie - słucham wielu podcastów, oglądam seriale i filmy (najlepiej w kinie!). Filmowe guilty pleasure? Kino klasy B z Nicolasem Cagem z lat 2010-ych. Tak, dokładnie.

Swoją pomoc i doświadczenie kieruję przede wszystkim do:

  • marketing managerów - którzy chcą by ich zespół zajął się produkcją porządnego podcastu firmy
  • content marketerów - którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat tworzenia wyróżniających się podcastów
  • specjalistów Employer Branding - którzy chcą wzmocnić markę pracodawcy podcastem
  • freelancerów i zarządzających MŚP - którzy chcą wypracować główny przekaz dla swoich wystąpień i się do nich przygotować
  • osób, które chcą wzmocnić swoją markę osobistą występując na konferencjach lub w podcastach

Specjalizacje

  • podcasting / tworzenie podcastów
  • wystąpienia publiczne
  • wystąpienia na konferencjach
  • wystąpienia w podcastach
  • storytelling
  • content marketing

Blog

Aktualnie brak wpisów

Załóż konto dla siebie lub swojej firmy!

Po kilku podstawowych informacjach, będziemy wiedzieć jakie są szanse na pozyskanie nawet do 80% dofinansowania na szkolenia i warsztaty.

Załóż Konto