O mnie

W branży cyfrowej pracuję od 13 lat, a od 11 lat jestem zafascynowany product managementem. Po prawie dekadzie pracy w topowych zespołach w Polsce, założyłem kolektyw shoshin.pm (https://www.shoshin.pm), którego misją jest wspieranie organizacji chcących tworzyć najnowocześniejsze produkty technologiczne w kreatywnym środowisku pracy.

Moją pasją jest formułowanie i efektywne wdrażanie strategii produktowych. Pomagam zespołom odblokować kreatywność, zachować skupienie i budować rozwiązania, które regularnie dostarczają wartość biznesową. Jestem doświadczonym facylitatorem, coachem i doradcą, oferującym zarówno wsparcie merytoryczne, jak i operacyjne.

Moje doświadczenie

W swojej karierze miałem przyjemność pracować i prowadzić warsztaty z zespołami z wielu wspaniałych organizacji: 

  • Allegro | e-commerce marketplace
    • Dwa projekty szkoleniowo-doradcze w zakresie projektowania strategii produktowych dla obszaru Merchanta
  • Betfan | sports betting
    • Dwuletni projekt transformacyjny całej organizacji
      • Zaprojektowanie strategii produktowej i biznesowej dla trzech głównych obszarów działalności firmy
      • Transformacja struktury organizacji, topologii zespołów i procesów, by zapewnić skuteczną realizację ww. strategii
  • Ramp Network | web3 fintech
    • Facylitacja procesu stworzenia globalnej strategii produktowej
    • Zaprojektowanie frameworku Product-Led Growth
    • Rozwój produktu crypto off-ramp 
  • Grupa Pracuj | hr tech
    • Prawie 5 lat pracy nad rozwojem szerokiego portfolio produktów
      • Współtworzenie strategii i realizacja kluczowych projektów w segmencie IT
      • Rozwój serwisu pracuj.pl
      • Budowa platformy targowej Jobicon Online
  • Singu | proptech
    • Wsparcie procesu transformacji produktowej
  • Commerce Media Tech | adtech & martech
    • Projekt szkoleniowo-doradczy w zakresie projektowania strategii produktowej
  • Kuźniar Media | media & pr
    • Projekt szkoleniowo-doradczy w zakresie projektowania strategii produktowej
  • Ringier Axel Springer Polska | media
    • Rozwój produktów mediowych dla segmentów:
      • Sport
      • Automotive
      • Paid content

Swoją pomoc i doświadczenie kieruję przede wszystkim do:

  • Liderów odpowiadających za rozwój produktów i usług 
  • Product Managerów
  • Heads of Product
  • Product Directors
  • CPOs & VPs of Product
  • Innych liderów funkcyjnych, którzy chcieliby wzmocnić swój produktowy mięsień

Specjalizacje

  • Nadawanie kierunku strategicznego organizacji produktowej
  • Dokonywanie trudnych wyborów strategicznych
  • Przekształcanie perspektywy długoterminowej we wdrażane plany
  • Zaangażowanie kluczowych interesariuszy z innych obszarów organizacji

Blog

Aktualnie brak wpisów

Załóż konto dla siebie lub swojej firmy!

Po kilku podstawowych informacjach, będziemy wiedzieć jakie są szanse na pozyskanie nawet do 80% dofinansowania na szkolenia i warsztaty.

Sprawdź swoją szansę