Continuous Product Discovery w praktyce

Opanuj Continuous Product Discovery. Naucz się budować wartościowe produkty, które dostarczają wartość dla użytkowników i biznesu.

studia przypadków z realnego świata
nauka odkrywania i walidacji szans
praktyczne ćwiczenia i szablony
eksperckie wskazówki dla sukcesu produktu
Aleksander Uznański
Product & Startup Advisor
650 PLN
z dofinansowaniem
3250 PLN
cena regularna
Zapisz się
Kategoria:  
biznesowe
Forma:  
Online/Offline
Czas trwania:  
20h
Dofinansowanie w cenie

Heading

O szkoleniu

Continuous Product Discovery jest kluczem do budowania produktów, które naprawdę rezonują z Twoją grupą docelową i dostarczają trwałą wartość. W tym warsztacie nauczysz się, jak zintegrować product discovery z codzienną pracą, zapewniając, że zawsze budujesz właściwą rzecz, dla właściwych ludzi, we właściwym czasie.

Przećwiczymy szereg technik eksploracyjnych i walidacyjnych, od wywiadów z użytkownikami po eksperymenty i testy, zapewniając Ci kompleksowy zestaw narzędzi do zrozumienia potrzeb użytkowników i walidacji Twoich pomysłów na produkt. Wyjdziesz z jasnym zrozumieniem, jak wdrożyć continuous product discovery w Twojej organizacji, napędzając innowacje i maksymalizując szanse na sukces.

Ten warsztat wyposaży Cię w umiejętności i wiedzę niezbędne do ciągłego odkrywania, walidowania i dostarczania właściwego produktu Twoim klientom. Nauczysz się, jak stworzyć kulturę product discovery w Twojej organizacji, umożliwiając Twojemu zespołowi podejmowanie decyzji opartych na danych i szybkie iterowanie na podstawie feedbacku użytkowników.

Czego możesz się spodziewać:

  • Jak planować pracę w Product Discovery
  • Jak tłumaczyć cele biznesowe na cele produktowe
  • Jak prowadzić efektywne wywiady z użytkownikami i inne metody badawcze
  • Jak analizować dane i identyfikować kluczowe trendy
  • Jak identyfikować i walidować kluczowe hipotezy poprzez testy i eksperymenty
  • Jak priorytetyzować funkcje produktu na podstawie potrzeb użytkowników
  • Jak budować kulturę product discovery w Twojej organizacji

Czego się nauczysz:

  • Głębokiego zrozumienia zasad continuous product discovery
  • Praktycznego doświadczenia z różnymi technikami product discovery
  • Sprawdzonych frameworków i szablonów usprawniających proces discovery
  • Wdrażalnych spostrzeżeń i najlepszych praktyk dla budowania udanych produktów
  • Sieci kontaktów z innymi profesjonalistami produktowymi

Do kogo skierowane jest szkolenie:

  • Product Manager, Product Owner, Head of Product, CPO
  • Product / UX Designer
  • Researchers
  • Zespoły Produktowe

Agenda

Moduł 1: Zrozumienie Continuous Discovery [1h]

  • Cel: Poznaj zasady Continuous Product Discovery i jego korzyści.

Moduł 2: Formułowanie właściwego celu produktowego [2h]

  • Cel: Dowiedz się o anatomii dobrych celów produktowych – jak przekształcać cele biznesowe w cele produktowe oparte na wynikach (outcome).

Moduł 3: OST – ramy pracy w modelu ciągłego odkrywania produktu [1h]

  • Cel: Ustrukturyzuj pracę związaną z odkrywaniem za pomocą drzewa Opportunity-Solution

Moduł 4: Przestrzeń problemu - identyfikacja szans produktowych [3h]

  • Cel: Dowiedz się jak odkrywać niespełnione potrzeby użytkowników oraz poznaj eksploratywne metody badawcze

Moduł 5: Przestrzeń problemu - wywiady pogłębione (IDIs) jako główna metoda badawcza [2h]

  • Cel: Dowiedz się, jak odkrywać problemy i potrzeby użytkowników za pomocą metody badawczej pogłębionych wywiadów (IDI)

Moduł 6: Przestrzeń rozwiązania – generowanie pomysłów [1h]

  • Cel: Dowiedz się, jak wybierać szanse produktowe gotowe do ideacji i generować rozwiązania dla nich

Moduł 7: Przestrzeń rozwiązania – rola eksperymentów w procesie budowania produktu i mapowanie ryzykownych założeń [3h]

  • Cel: Dowiedz się dlaczego eksperymenty są kluczowym etapem budowania produktu i naucz się przekształcać pomysły w ryzykowne i testowalne założenia

Moduł 8: Przestrzeń rozwiązania – walidacja i eksperymentowanie [3h]

  • Cel: Dowiedz się, jak planować działania walidacyjne w procesie Discovery i poznaj najważniejsze poznaj najważniejsze eksperymenty i testy

Moduł 9: Wdrażanie Discovery w Twoim Workflow [4h]

  • Cel: Dowiedz się, jak planować i organizować własny proces ciągłego Odkrywania Produktu

Dofinansowania

EduNitro wspiera w całym procesie pozyskiwania dodatkowych środków - od złożenia wniosku po rozliczenia projektu.

Szczegółowe warunki finansowe, zestaw dokumentów oraz wymagania podczas realizacji są określane przez prawie 60 operatorów w całej Polsce.


Ale spokojnie.


Możesz liczyć na naszą pomoc i doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy z:

  • Baza Usług Rozwojowych
  • Akademia HR
  • lokalne środki
  • fundusze na innowacje

Aktualną listę wraz ze szczegółami dla każdego z regionów w Polsce znajdziesz tutaj.

W tym momencie najbardziej popularne są programy dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, ale pojawiają się również możliwości dla dużych firm oraz osób fizycznych.

Załóż konto dla siebie lub swojej firmy!

Po kilku podstawowych informacjach, będziemy wiedzieć jakie są szanse na pozyskanie nawet do 80% dofinansowania na szkolenia i warsztaty.

Sprawdź swoją szansę