0 to 1 Product Development dla startupów i nowych produktów

Zbuduj swój produkt od podstaw! Naucz się jak rozwinąć nowy produkt lub startup od 0 do 1.

praktyczne, hands-on podejście
sprawdzone frameworki i narzędzia
zbuduj MVP z no-code
od 0 do Product-Market Fit
Aleksander Uznański
Product & Startup Advisor
650 PLN
z dofinansowaniem
3250 PLN
cena regularna
Zapisz się
Kategoria:  
biznesowe
Forma:  
Online/Offline
Czas trwania:  
20h
Dofinansowanie w cenie

Heading

O szkoleniu

To szkolenie zostało zaprojektowane, aby wyposażyć Cię w niezbędne umiejętności i wiedzę potrzebne do przeprowadzenia produktu od początkowej koncepcji do udanego wdrożenia. Niezależnie od tego, czy jesteś założycielem startupu z innowacyjnym pomysłem, czy product managerem odpowiedzialnym za stworzenie czegoś zupełnie nowego, to szkolenie zapewni Ci ustrukturyzowane, praktyczne podejście do nawigowania przez złożoności rozwoju produktu od 0 do 1.

Skupimy się na znalezieniu rynku przyczółkowego (Beachhead Market), zrozumieniu potrzeb klienta, zdefiniowaniu propozycji wartości, określeniu zakresu produktu i zaprojektowaniu MVP, oraz walidacji kluczowych założeń za pomocą eksperymentów i testów. Nauczysz się jak odkrywać, budować i szybko iterować na podstawie feedbacku użytkowników, minimalizując jednocześnie ryzyko i maksymalizując szanse na osiągnięcie Product-Market Fit.

W tym intensywnym warsztacie nauczysz się, jak przekształcić swoją wizję w namacalny produkt, który rozwiązuje realny problem dla Twoich klientów. Zdobędziesz praktyczne doświadczenie z branżowymi standardami i narzędziami, a także otrzymasz spersonalizowane wskazówki od Olka, doświadczonego Product Leadera, który pomógł zbudować produkty od 0 do 1 w różnych branżach w Europie.

Czego możesz się spodziewać:

  • Jak wybierać niszowy rynek, który będzie idealnym punktem wyjścia dla nowego produktu
  • Jak zdefiniować klienta docelowego i poznać jego potrzeby
  • Jak tworzyć skuteczną propozycję wartości
  • Jak identyfikować i walidować obiecujące pomysły na produkty
  • Jak walidować kluczowe założenia za pomocą eksperymentów i testów rynkowych
  • Jak definiować i zbudować MVP za pomocą no-code
  • Jak testować MVP na rynku, mierzyć jego sukces i iterować na podstawie feedbacku użytkowników
  • Jak mierzalnie śledzić postęp do Product-Market Fit

Czego się nauczysz:

  • Jasnego zrozumienia procesu rozwoju produktu od 0 do 1
  • Praktycznego doświadczenia z product discovery, walidacją i rozwojem MVP
  • Sprawdzonych frameworków i narzędzi usprawniających Twoje wysiłki w rozwoju produktu
  • Spersonalizowanego feedbacku i wskazówek od doświadczonego Product Leadera
  • Sieci kontaktów z innymi założycielami i produktowcami

Do kogo skierowane jest szkolenie:

  • Founderzy / Założyciele Startupów
  • Zespoły Produktowe we Wczesnej Fazie
  • Product Managerowie

Agenda

Moduł 1: Kim jest twój klient - segmentacja rynku & wybór Beachhead Market [1h]

  • Cel: Naucz się identyfikować i wybierać najbardziej obiecujący segment rynku (Beachhead Market) jako punkt wyjścia dla rozwoju produktu.

Moduł 2: Kim jest twój klient - definiowanie profilu & persony [1h]

  • Cel: Stwórz szczegółowy profil idealnego klienta, uwzględniając jego cechy demograficzne, psychograficzne i behawioralne, oraz potrzeby i motywacje.

Moduł 3: Kim jest twój klient - odkrywanie potrzeb & problemów [2h]

  • Cel: Dowiedz się jak odkrywać niespełnione potrzeby użytkowników oraz poznaj eksploratywne metody badawcze.

Moduł 4: Kim jest twój klient - wywiady pogłębione [2h]

  • Cel: Dowiedz się, jak odkrywać problemy i potrzeby użytkowników za pomocą metody badawczej pogłębionych wywiadów (IDI)

Moduł 5: Analiza zastosowania produktu w cyklu życia klienta [2h]

  • Cel: Zrozum jak Twój produkt wpisuje się w codzienne życie i rutynę klienta, identyfikując kluczowe momenty interakcji i potencjalne obszary do ulepszenia.

Moduł 6: Definiowanie propozycji wartości [1h]

  • Cel: Naucz się tworzyć jasną i przekonującą propozycję wartości, która wyróżnia produkt na tle konkurencji i odpowiada na konkretne potrzeby klientów.

Moduł 7: Tworzenie ogólnej specyfikacji produktu & jego wizualizacji [3h]

  • Cel: Zdefiniuj wstępną wersję twojego produktu i zaprojektuj stronę internetową za pomocą metod Design Thinking i narzędzi no-code.

Moduł 8: Tworzenie modelu biznesowego [2h]

  • Cel: Nauczyć się przekształcać pomysł w rentowny model biznesowy poprzez pozyskiwanie wartości od klientów.

Moduł 9: Identyfikacja i mapowanie ryzykownych założeń [2h]

  • Cel: Dowiedz się dlaczego eksperymenty są kluczowym etapem budowania produktu i naucz się przekształcać pomysły w ryzykowne i testowalne założenia

Moduł 10: Walidacja kluczowych założeń przez eksperymenty [2h]

  • Cel: Dowiedz się, jak planować działania walidacyjne w procesie i poznaj najważniejsze eksperymenty i testy

Moduł 11: Tworzenie MVP z wykorzystaniem no-code [1h]

  • Cel: Zbierz twoje najważniejsze założenia w jednym prostym i kompletnym produkcie, który można sprzedać i przetestować.

Moduł 12: Testowanie MVP na rynku [1h]

  • Cel: Zrozum jak mierzyć sukces Twojego MVP i iterować na podstawie feedbacku użytkowników, aby osiągnąć Product-Market Fit.

Dofinansowania

EduNitro wspiera w całym procesie pozyskiwania dodatkowych środków - od złożenia wniosku po rozliczenia projektu.

Szczegółowe warunki finansowe, zestaw dokumentów oraz wymagania podczas realizacji są określane przez prawie 60 operatorów w całej Polsce.


Ale spokojnie.


Możesz liczyć na naszą pomoc i doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy z:

  • Baza Usług Rozwojowych
  • Akademia HR
  • lokalne środki
  • fundusze na innowacje

Aktualną listę wraz ze szczegółami dla każdego z regionów w Polsce znajdziesz tutaj.

W tym momencie najbardziej popularne są programy dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, ale pojawiają się również możliwości dla dużych firm oraz osób fizycznych.

Załóż konto dla siebie lub swojej firmy!

Po kilku podstawowych informacjach, będziemy wiedzieć jakie są szanse na pozyskanie nawet do 80% dofinansowania na szkolenia i warsztaty.

Sprawdź swoją szansę