Employee advocacy, czyli jak stworzyć i zarządzać programem ambasadorskim

Najlepszymi ambasadorami firmy są jej pracownicy. Employee advocacy od podstaw.

rozwiązania dla różnorodnych organizacji
omówienie najczęstszych błędów
aktualna i sprawdzona w działaniu wiedza
wiedza w praktyce
Mateusz Jabłonowski
Employer Branding & HR
650 PLN
z dofinansowaniem
3250 PLN
cena regularna
Zapisz się
Kategoria:  
biznesowe
Forma:  
Online/Offline
Czas trwania:  
20h
Dofinansowanie w cenie

Heading

O szkoleniu

Czy wiesz, że 90% ludzi ufa rekomendacjom swoich znajomych bardziej niż reklamom? To właśnie na tym opiera się potęga employee advocacy – programu, który pozwala zaangażowanym pracownikom stać się ambasadorami marki pracodawcy. Nazywam się Mateusz Jabłonowski i zapraszam Cię na szkolenie, w którym pokażę, jak zbudować strategię employee advocacy od podstaw. Dowiesz się, jak stworzyć program, który nie tylko wzmacnia wizerunek Twojej firmy, ale także buduje zaangażowanie i lojalność Twoich pracowników. Razem wypracujemy rozwiązania, które przyniosą realne rezultaty – zarówno w firmowych korytarzach, jak i na zewnątrz.

Czego możesz się spodziewać?

Podczas tego szkolenia przejdziesz przez wszystkie etapy budowania skutecznego programu employee advocacy – od strategicznych fundamentów, przez komunikację wewnętrzną, aż po rekrutację i onboarding ambasadorów. Poznasz sprawdzone narzędzia, które pomogą Ci nie tylko skutecznie wdrożyć program, ale także utrzymać zaangażowanie pracowników na dłuższą metę.

Jakie będą efekty?

Uczestnicząc w tym szkoleniu:

  • Nauczysz się projektować i wdrażać programy ambasadorskie w firmie, które zwiększają widoczność i wiarygodność marki pracodawcy.
  • Dowiesz się, jak rekrutować odpowiednich ambasadorów, angażować ich na dłużej i budować autentyczną społeczność.
  • Zrozumiesz, jak employee advocacy wpływa na inne działania firmowe – od employer brandingu, przez rekrutację, aż po zaangażowanie zespołów.

Dlaczego warto?

Obecnie 79% firm uznaje employee advocacy za kluczowy element strategii employer brandingowej, ale niewiele z nich wie, jak go efektywnie wdrożyć. Na tym szkoleniu otrzymasz konkretne narzędzia, wskazówki i praktyki, które pozwolą Ci stworzyć program, który działa – od startu, aż po długoterminowy rozwój.Dołącz do mnie i odkryj, jak wykorzystać potencjał swoich pracowników, by budować silną i autentyczną markę pracodawcy!

Do kogo skierowane jest to szkolenie?

  • Specjaliści i managerowie employer branding, którzy chcą ustesymatyzować swoją wiedzę oraz zaprojektować działania employee advocacy
  • Specjaliści i managerowie HR, w ramach obowiązków których są zadania na styku marki pracodawcy
  • Specjaliści i managerowie marketingu, którzy chcą zadbać o synergię działań komunikacyjnych
  • Organizacje borykają się z trudnościami wizerunkowymi
  • Firmy, które chcą świadomie budować swoją markę pracodawcy

Agenda

1. Strategiczne fundamenty employee advocacy [4h]

Cel: poznanie kluczowych obszarów wpływu na powodzenie działań ambasadorskich w firmie.

  • rola kultury organizacyjnej
  • rola managementu
  • synergia marek
  • zespół projektowy oraz zasoby niezbędne do powodzenia projektu
  • czy to dobry moment na employee advocacy?

2. Przygotowanie oraz komunikacja programu ambasadorskiego w firmie [4h]

Cel: przygotowanie planu wdrożenia działań ambasadorskich w firmie oraz opanowanie metod projektowania komunikacji skierowanej do pracowników.

  • projektowanie roadmapy employee advocacy
  • kanały komunikacji firmowej
  • identyfikacja wizualna i nazwa programu
  • social media policy
  • o co zadbać przy komunikacji programu? najczęstsze błędy

3. Rekrutacja ambasadorów [4h]

Cel: przeprowadzenie skutecznej rekrutacji ambasadorów, poznanie narzędzi wspierających przy doborze osób do roli ambasadora

  • mapowanie obecnych ambasadorów
  • job description ambasadora
  • zasady i kryteria rekrutacji
  • ilu ambasadorów potrzebujemy?
  • wskaźniki w programie employee advocacy

4. Onboarding ambasadorów oraz utrzymanie zaangażowanie [4h]

Cel: poznanie skutecznego modelu wdrożenia pracowników do roli firmowych ambasadorów, oraz utrzymania ich zaangażowania

  • szkolenia wstępne
  • content hub / content plan
  • społeczność
  • grywalizacja
  • dodatkowe działania motywacyjne

5. Rozwój działań employee advocacy w firmie [4h]

Cel: wypracowanie strategii na długofalowy sukces i zaangażowanie pracowników w działaniach ambasadorskich

  • czy employee advocacy to tylko social media?
  • jak utrzymać zaangażowanie po starcie programu?
  • na jakie inne działania firmowe ma wpływ employee advocacy?
  • ścieżka rozwoju ambasadora

Dofinansowania

EduNitro wspiera w całym procesie pozyskiwania dodatkowych środków - od złożenia wniosku po rozliczenia projektu.

Szczegółowe warunki finansowe, zestaw dokumentów oraz wymagania podczas realizacji są określane przez prawie 60 operatorów w całej Polsce.


Ale spokojnie.


Możesz liczyć na naszą pomoc i doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy z:

  • Baza Usług Rozwojowych
  • Akademia HR
  • lokalne środki
  • fundusze na innowacje

Aktualną listę wraz ze szczegółami dla każdego z regionów w Polsce znajdziesz tutaj.

W tym momencie najbardziej popularne są programy dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, ale pojawiają się również możliwości dla dużych firm oraz osób fizycznych.

Załóż konto dla siebie lub swojej firmy!

Po kilku podstawowych informacjach, będziemy wiedzieć jakie są szanse na pozyskanie nawet do 80% dofinansowania na szkolenia i warsztaty.

Załóż Konto