Efektywna reklama Meta Ads

Poznaj skuteczne strategie Meta Ads! Naucz się tworzyć, optymalizować i skalować kampanie reklamowe, by zwiększyć sprzedaż i wyniki.

praktyczna nauka
testy i optymalizacja
case study i analizy
lejki i sprzedaż
Joanka Stefaniak
Reklama i social media
499 PLN
z dofinansowaniem
2499 PLN
cena regularna
Zapisz się
Kategoria:  
biznesowe
Forma:  
Online/Offline
Czas trwania:  
16h
Dofinansowanie w cenie

Heading

O szkoleniu

Chcesz skutecznie reklamować się w Meta Ads, ale nie wiesz, od czego zacząć? A może prowadzisz już kampanie, ale ich wyniki nie są takie, jak oczekujesz? To szkolenie jest dla Ciebie! Przeprowadzę Cię krok po kroku przez cały proces – od ustawień technicznych, przez dobór odpowiednich odbiorców i kreacji, aż po optymalizację i skalowanie kampanii.

To nie jest kolejny kurs teoretyczny – pracujemy na realnych przykładach, analizujemy case study i testujemy rozwiązania, które faktycznie działają. Dzięki temu nauczysz się nie tylko poprawnie uruchamiać reklamy, ale przede wszystkim osiągać konkretne wyniki – większą sprzedaż, więcej leadów i lepszy zwrot z inwestycji.

Czego możesz się spodziewać?

Szkolenie obejmuje kompleksowy proces tworzenia i optymalizacji reklam Meta Ads. Czeka na Ciebie dawka wiedzy i praktyki – od wyboru celu reklamowego, przez testowanie odbiorców i umiejscowień, aż po analizę wyników i raportowanie. Każda godzina to praktyczne wskazówki i realne przykłady, które możesz od razu wdrożyć w swoim biznesie.

Nie musisz mieć doświadczenia – zaczynamy od podstaw, ale jeśli już prowadzisz kampanie, to będzie to świetny sposób na uporządkowanie wiedzy i szukanie sposobu na polepszenie wyników. Pokażę Ci, jak unikać najczęstszych błędów, jak efektywnie skalować kampanie i jak zwiększać sprzedaż przy optymalnym budżecie.

Pod moim okiem dowiesz się, jak:

  • tworzyć efektywne kampanie reklamowe na Facebooku i Instagramie,
  • zarządzać budżetem reklamowym, aby realizować cele biznesowe,
  • docierać do swojej grupy docelowej i pozyskiwać nowych klientów,
  • optymalizować wyniki reklam, aby osiągać jak najlepsze rezultat,
  • unikać pułapek, które czekają w panelu reklamowym,
  • poprawić wyniki swoich kampanii.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

  • Właściciele e-commerce, którzy chcą zwiększyć sprzedaż przez reklamy
  • Twórcy produktów cyfrowych i usług digitalowych, którzy chcą skutecznie docierać do klientów
  • Marketerzy i specjaliści od social media, którzy chcą lepiej analizować i optymalizować kampanie
  • Osoby początkujące, które chcą nauczyć się prowadzenia skutecznych reklam Meta Ads

Agenda

1. Podstawy Meta Ads i struktura kampanii [3h]

Cel: Zrozumienie, jak działa marketing na Facebooku oraz jak poprawnie zaplanować kampanię.

  • Marketing na Facebooku – czy jest dla wszystkich
  • Struktura kampanii reklamowej
  • Reklamy szczególnej kategorii
  • Cele reklamowe 
  • Case study

Efekt: Uczestnik zna kluczowe elementy kampanii, potrafi dobrać odpowiednie cele reklamowe i wie, kiedy konieczne jest stosowanie reklam szczególnej kategorii.

2. Konfiguracja zestawów reklam i odbiorców [3h]

Cel: Skuteczne targetowanie i konfiguracja zestawu reklam, aby trafiać do właściwych odbiorców.

  • Zestaw reklam – ustawienia 
  • Zestaw reklam – szczegółowe opcje targetowania, odbiorcy niestandardowi i podobni
  • Zestaw reklam – umiejscowienie
  • Case study

Efekt: Uczestnik potrafi ustawić różne grupy odbiorców, wybrać odpowiednie miejsce konwersji oraz dobrać optymalne umiejscowienia reklam.

3. Tworzenie skutecznych reklam i Advantage+ [2h]

Cel: Praktyczne przejście przez proces tworzenia reklam oraz poznanie najlepszych praktyk w tworzeniu kreacji.

  • Reklama krok po kroku 
  • Kreacja reklamowa – najlepsze praktyki i wpadki
  • Advantage+ 
  • Case study

Efekt: Uczestnik potrafi tworzyć angażujące kreacje reklamowe, unikać błędów oraz korzystać z narzędzia Advantage+ do automatyzacji kampanii.

4. Testowanie i analiza wyników kampanii [2h]

Cel: Nauczenie się, jak testować kampanie i analizować ich wyniki, aby zwiększać skuteczność reklam.

  • Testy w kampaniach 
  • Analizowanie wyników kampanii
  • Raportowanie wyników kampanii
  • Case study

Efekt: Uczestnik potrafi przeprowadzać testy A/B, analizować kluczowe wskaźniki oraz przygotowywać raporty z kampanii.

5. Strategia i skalowanie reklam [2h]

Cel: Poznanie strategii reklamowych, które zwiększają sprzedaż i pozwalają na skuteczne skalowanie działań.

  • Lejki marketingowe 
  • Projektowanie kampanii
  • Meta Ads dla ecommerce
  • Case study

Efekt: Uczestnik rozumie, jak projektować kampanie w lejkach marketingowych, skutecznie planować kampanie i optymalizować Meta Ads dla e-commerce.

6. Warsztat [2h]

Cel: Oswojenie się z panelem reklamowym, przeklikanie się samodzielnie przez wszystkie poznane funkcje

  • praca w panelu reklamowym na konkretnych przykładach (również tych zaproponowanych przez grupę)

Efekt: Uczestnik lepiej rozumie panel reklamowy, jest świadomy jego możliwości i wie, gdzie “wyklikać” konkretne rzeczy.

7. Audyt lub konsultacje [2h]

Cel: Zaopiekowanie uczestnikami po teoretyczno-praktycznej części szkolenia. 

  • audyt w formacie PDF przygotowany na podstawie aktualnej sytuacji na koncie reklamowym (analiza za ostatnie 3 miesiące) 
  • konsultacje online w sprawie kompleksowego zaplanowania działań reklamowych

Efekt: Uczestnik otrzymuje feedback na temat swoich działań oraz pomoc w ich zaplanowaniu od zera.

Dofinansowania

EduNitro wspiera w całym procesie pozyskiwania dodatkowych środków - od złożenia wniosku po rozliczenia projektu.

Szczegółowe warunki finansowe, zestaw dokumentów oraz wymagania podczas realizacji są określane przez prawie 60 operatorów w całej Polsce.


Ale spokojnie.


Możesz liczyć na naszą pomoc i doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy z:

  • Baza Usług Rozwojowych
  • Akademia HR
  • lokalne środki
  • fundusze na innowacje

Aktualną listę wraz ze szczegółami dla każdego z regionów w Polsce znajdziesz tutaj.

W tym momencie najbardziej popularne są programy dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, ale pojawiają się również możliwości dla dużych firm oraz osób fizycznych.

Załóż konto dla siebie lub swojej firmy!

Po kilku podstawowych informacjach, będziemy wiedzieć jakie są szanse na pozyskanie nawet do 80% dofinansowania na szkolenia i warsztaty.

Załóż Konto