"Rodeo sprzedaży" to skuteczny trening umiejętności z wykorzystaniem rozbudowanej symulacji biznesowej Wschód Dzikiego Zachodu.
"Rodeo sprzedaży" jest unikatowym programem łączącym gry szkoleniowe ze spotkaniem z ekspertami sprzedaży i negocjacji. Obejmuje 3 dwudniowe szkolenia (w sumie 48 godziny):
Rodeo to sport dla doświadczonych, którzy potrafią dobrze utrzymać się w siodle. „Rodeo sprzedaży” to praktyczny i zaawansowany trening kompetencji oraz intensywne i niezapomniane doświadczenie. Wszystko to w duchu i klimacie Dzikiego Zachodu, który jest polem zmagań z rynkiem i konkurencją.
Osią dla realizacji programu „Rodeo sprzedaży” jest symulacja biznesowa „Wschód Dzikiego Zachodu” realizowana w formie dwóch rozgrywek. Pozwala to każdemu uczestnikowi uzyskać realny wzrost kompetencji sprzedażowych i negocjacyjnych oraz skuteczności działania.
W zależności od poziomu trudności, gra niesie ze sobą różne wyzwania i obrazuje różne zjawiska związane ze sprzedażą i negocjacjami. Są one przedmiotem wniosków, analizy oraz ćwiczeń w drugim dniu szkolenia.
Gra towarzyszy pierwszej oraz trzeciej części programu. Łącznikiem pomiędzy nimi jest część druga, która dotyczy twardych i pragmatycznych aspektów związanych z matematyką handlową oraz rentowności biznesu.
„Wschód Dzikiego Zachodu” to gra doskonaląca sztukę dogadywania się z partnerami i adwersarzami w procesie budowania biznesu. Jest doskonałym poligonem komunikacji, przygotowania do rozmów i wyboru strategii. Stanowi okazję do pełnego doświadczenia procesu negocjacyjnego, wykorzystując do tego kontekst budowania biznesu rodzinnego oraz swojej pozycji w miasteczku.
Gracze wcielają się w role nowych mieszkańców miasteczka Kairoscity. Tworzą cztery rodziny, które we współpracy i rywalizacji ze współmieszkańcami, budują i rozwijają swoje rodzinne biznesy. Ich głównym zadaniem jest pozyskiwanie niezbędnych zasobów do stworzenia rentownej firmy. Sprzedają i kupują posiadane dobra, pozyskują potrzebne nieruchomości, reagują na niespodziewane wydarzenia losowe, które mogą ich dźwignąć lub nadwyrężyć ich biznesy.
Dogadywanie się na konkurencyjnym „dzikim” rynku, stanowi główny obszar treningu i rozwoju kompetencji negocjacyjnych. Zwycięski zespół stanie się włodarzem miasta Kairioscity oraz otrzyma dyplom najlepszego negocjatora.
Gra angażuje kompetencje, które przekładają się na skuteczność w takich obszarach jak:
Program skierowany jest do menedżerów, PM-ów, KAM-ów, regionalnych menedżerów sprzedaży, handlowców, zakupowców, pracowników obsługi klienta oraz osób, które zajmują się zawodowo negocjacjami.
Dzień 1:
Przebieg:
Pierwszy dzień warsztatu to rozgrywka biznesowej Wschód Dzikiego Zachodu. Po fazie przygotowania gracze biorą udział w 9 sesjach negocjacyjnych podzielonych na 3 fazy – wymiana informacji, pierwsze transakcje oraz finalizacja. Dzień realizowany jest wg następującego schematu:
Dzień 2:
Przebieg:
Drugi dzień ma charakter warsztatowy – jest wypełniony praktycznymi ćwiczeniami i studiami przypadku. Poszczególne tematy omawiane są w odniesieniu do dynamiki przebiegu rozgrywki. Dzięki temu zilustrowane są żywym doświadczeniami uczestników wyniesionymi z pierwszego dnia.
Ważną częścią tego dnia jest analiza materiału video przygotowanego w trakcie rozgrywki. Daje on obiektywny ogląd sytuacji „chłodnym okiem kamery”. Materiał obrazuje kluczowe momenty rozgrywki, ukazuje też konkretne zachowania graczy i reakcje jakie wywołują. Analiza taka wnosi wiele do lepszego zrozumienia skuteczności obranych strategii, siły wzajemnie wywieranego wpływu, trudno uchwytnych mechanizmów psychologicznych oraz mowy ciała.
Główne tematy warsztatowe:
Część druga programu skoncentrowany jest na analizie wyzwań, jakie stoją przed firmą klienta. Uczestnicy uczą się wyliczać wskaźniki biznesowe pomagające budować wartość oferty i dostosowywać strategię do sytuacji rynku i potrzeb klienta. Pracują rozwiązując studia przypadku powiązane ze stawianymi im celami oraz finansowymi realiami.
Dzień 1:
Dzień 2:
Dzień 1:
W pierwszym dniu szkolenia uczestnicy biorą udział w zaawansowanej wersji rozgrywki symulacji biznesowej „Wschód Dzikiego Zachodu”. Jest poszerzona o dodatkowe scenariusze, które podwyższają poziom jej i wymagają rozbudowania strategii gry:
Dzień 2:
Przebieg:
Drugi dzień porusza zaawansowane zagadnienia związane głównie ze strategią, taktykami i trudnymi sytuacjami w negocjacjach. I w tym przypadku omawiany jest materiał video nagrany w trakcie rozgrywki.
Główne tematy warsztatowe:
EduNitro wspiera w całym procesie pozyskiwania dodatkowych środków - od złożenia wniosku po rozliczenia projektu.
Szczegółowe warunki finansowe, zestaw dokumentów oraz wymagania podczas realizacji są określane przez prawie 60 operatorów w całej Polsce.
Ale spokojnie.
Możesz liczyć na naszą pomoc i doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy z:
Aktualną listę wraz ze szczegółami dla każdego z regionów w Polsce znajdziesz tutaj.
W tym momencie najbardziej popularne są programy dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, ale pojawiają się również możliwości dla dużych firm oraz osób fizycznych.
Po kilku podstawowych informacjach, będziemy wiedzieć jakie są szanse na pozyskanie nawet do 80% dofinansowania na szkolenia i warsztaty.
Sprawdź swoją szansę