Labolatorium outboundu od 0 do kalorycznych leadów

Zbuduj przewidywalny proces generowania leadów B2B dla siebie i Twojej firmy.

najskuteczniejsze narzędzia
praktyka z setek zakończonych kampanii
wykorzystanie Linkedin i cold maili
wyróżniki w skrzynce odbiorczej klienta
Krystian Samek
Business & Sales Advisor
650 PLN
z dofinansowaniem
3250 PLN
cena regularna
Zapisz się
Kategoria:  
biznesowe
Forma:  
Online/Offline
Czas trwania:  
20h
Dofinansowanie w cenie

Heading

O szkoleniu

Labolatorium outboundu zostało stworzone z myślą o realiach coraz bardziej wymagającego rynku, na którym skuteczność działań outboundowych decyduje o sukcesie lub porażce dla wielu firm. Przygotuj się intensywną pracę na żywych przykładach i realnych sytuacjach..

Każdy dzień szkolenia oparty jest na praktycznych warsztatach, symulacjach oraz ćwiczeniach zespołowych. Zajęcia kończą się konkretnymi narzędziami - gotowymi szablonami e-maili, sprawdzonymi sekwencjami outreachowymi czy opracowaną własną propozycją wartości – które wdrożysz od razu po powrocie do pracy.

W trakcie warsztatu:

  • Zdefiniujesz dokładnie swój Profil Idealnego Klienta (ICP), by zawsze trafiać do klientów z najwyższym potencjałem.
  • Opracujesz angażujące Value Proposition, które skutecznie przekona klientów do rozmowy.
  • Opanujesz praktyczne techniki wykorzystywania LinkedIn Sales Navigatora do wyszukiwania i identyfikacji najlepszych leadów.
  • Stworzysz i przetestujesz efektywne wielokanałowe sekwencje outreachowe (e-mail + LinkedIn).
  • Nauczysz się pisać skutecznie i na wysokim poziomie personalizacji
  • Poznasz techniki optymalizacji kampanii dzięki testom A/B i analizie danych.
  • Zbudujesz profesjonalną markę osobistą na LinkedIn, dzięki czemu zwiększysz wiarygodność i zaufanie klientów.
  • Poznasz najważniejsze narzędzia, które będziesz wykorzystywał na co dzień.

Stawiam na praktykę, bez zbędnej teorii i wypełniaczy. Skupimy się na praktycznym zastosowaniu i wdrożeniu działań outboundowych w Twojej firmie. Otrzymasz również możliwość konsultacji z trenerem podczas grupowego calla kontrolnego po 4 tygodniach. To szkolenie jest przeznaczone dla wszystkich, którzy chcą generować przewidywalny, jakościowy strumień leadów B2B dla swoich usług i produktów.

Czego możesz się spodziewać:

  • Min. 50% czasu spędzonego na ćwiczeniach, analizie przypadków i pracy warsztatowej.
  • Szablony wiadomości, checklisty, sekwencje, gotowe do użycia od razu po szkoleniu.
  • Nauczysz się tworzyć i testować Value Proposition, które przyciąga uwagę.
  • Zbudujesz własny ICP i poznasz metody filtrowania rynku pod kątem sygnałów zakupowych.
  • Opracujesz od zera wielokanałową sekwencję (LinkedIn + e-mail), którą wykorzystasz od razu
  • Dowiesz się, jak prowadzić rozmowy sprzedażowe przez wiadomości – bez nachalności, ale z efektem.
  • Otrzymasz feedback 360°
  • Nauczysz się wykorzystywać LinkedIn do generowania leadów
  • Zoptymalizujesz swój profil LinkedIn pod kątem konwersji i zaufania.
  • Follow-up po 4 tygodniach – sprawdzenie wdrożenia, odpowiedzi na pytania, doszlifowanie proces

Czego się nauczysz:

W ciągu trzech dni zbudujesz kompletny i przewidywalny proces outboundowy, który generuje jakościowe leady. Nauczysz się filtrować rynek, personalizować komunikację i tworzyć wiadomości, które faktycznie działają - bez bycia nachalnym. Zamiast teorii - praktyka na rzeczywistych odbiorcach.

  • Budować sekwencje outreachowe (email + LinkedIn), które działają w 2025 roku.
  • Opracowywać i testować Value Proposition, które otwierają drzwi do rozmów.
  • Znajdować ICP i segmentować rynek według sygnałów zakupowych.
  • Pisać e-maile, które nie wpadają do spamu i generują odpowiedzi.
  • Używać LinkedIna jako kanału generowania leadów, nie jako „kolejnej skrzynki”
  • Projektować własne komunikaty w oparciu o dane i testy A/B.
  • Optymalizować profil LinkedIn, aby konwertował uwagę w zaufanie.
  • Oceniać skuteczność kampanii na podstawie metryk (OR, RR, Bounce, Conversion).
  • Zautomatyzować działania bez utraty jakości i personalizacji.

Do kogo skierowane jest to szkolenie

Szkolenie przeznaczone jest dla osób odpowiedzialnych za generowanie nowych szans sprzedażowych w modelu B2B - w szczególności tam, gdzie leadów nie da się „ściągnąć” z kampanii inboundowych, a sprzedaż wymaga proaktywnego podejścia i relacyjności.

  • SDR-zy, BDR-zy i osoby rozpoczynające pracę w prospectingu.
  • Account Managerzy i konsultanci, którzy chcą sami tworzyć swoje pipeline’y.
  • Specjaliści sprzedaży w sektorze technologicznym, doradczym, usługowym.
  • Managerowie, którzy chcą zbudować lub zoptymalizować zespół outboundowy.●
  • Właściciele firm B2B, którzy samodzielnie szukają klientów premium.
  • Każdy, kto ma dość „spamu w ładnym opakowaniu” i chce generować realne rozmowy z realnymi ludźmi.

Agenda

Moduł 1. Strategia, ICP, sygnały zakupowe [3h]

Cel: Zrozumieć logikę nowoczesnego procesu outboundowego i nauczyć się wybierać właściwych klientów i filtrować rynek według potencjału.

  • Tworzenie własnego ICP i benchmarków firm
  • Segmentacja klientów na podstawie triggerów (sygnałów)
  • Weryfikacja ICP na przykładach i feedback grupowy

Moduł 3. Value Proposition, które faktycznie działa [2h]

Cel: Opracować propozycję wartości, która zaciekawi klienta i wyróżni Cię na tle konkurencji.

  • Struktura skutecznego Value Prop
  • Praca na przykładach klientów
  • Testowanie Value Prop na żywo

Moduł 4. LinkedIn Sales Navigator – wyszukiwanie leadów [2h]

Cel: Opanować narzędzie do wyszukiwania kontaktów i firm o najwyższym potencjale.

  • Wyszukiwanie (Accounts + Leads)
  • Analiza wybranych kont pod kątem ICP i sygnałów zakupowych

Moduł 5. Sekwencje wiadomości: struktura i strategia [2h]

Cel: Zaprojektować skuteczną sekwencję komunikacji (email + LinkedIn) dopasowaną do różnych poziomów świadomości klienta.

  • Budowa sekwencji od zera na podstawie dobrych praktyk
  • Tworzenie wiadomości krok po kroku
  • Wzajemny feedback i testowanie w grupach

Moduł 6. Cold maile i ich dostarczalność [2h]

Cel: Pisać krótkie, personalizowane wiadomości, które nie trafiają do spamu i generują odpowiedzi w kampaniach cold e-mail.

  • Praca z treścią i ich modyfikacja
  • Testowanie wiadomości A/B
  • Analiza elementów wpływających na open & reply rate

Moduł 7. LinkedIn jako kanał sprzedaży [2h]

Cel: Wykorzystanie LinkedIn w Social Sellingu

  • Optymalizacja profilu
  • Tworzenie wartości dla odbiorców, która buduje widoczność
  • Układanie kampanii

Moduł 8. Analiza i optymalizacja kampanii cold mailowej [2h]

Cel: Zoptymalizować istniejące kampanie na podstawie danych i testów A/B.

  • Analiza Open Rate, Reply Rate, Conversion
  • Eksperymenty A/B na szablonach
  • Praca na arkuszach i dashboardach

Moduł 9. Narzędzia wspierające działania outboundowe [3h]

Cel: Automatyzacja przepływu pracy w generowaniu leadów B2B.

  • Przegląd narzędzi takich jak: Apollo, Woodpecker, Clay, Waalaxy - czym się różnią i kiedy które wybrać
  • Konfiguracja podstawowej sekwencji cold email w Woodpeckerz’e (ustawienie kampanii, personalizacja, testowanie)
  • Pozyskiwanie danych i enrichment leadów
  • Walidacja e-maili i budowanie własnego cold outreach stacku krok po kroku

Moduł 10. Plan wdrożenia i benchmarki wyników [2h]

Cel: Stworzyć realistyczny plan wdrożenia działań outboundowych i zrozumieć, jakie wyniki są osiągalne i pożądane na każdym etapie procesu.

  • Opracowanie indywidualnego planu 30/60/90 dniowego z priorytetami (sekwencje, profil, testy A/B)
  • Przegląd benchmarków dla outboundu B2B
  • Zaplanowanie tygodniowych rytuałów

Dofinansowania

EduNitro wspiera w całym procesie pozyskiwania dodatkowych środków - od złożenia wniosku po rozliczenia projektu.

Szczegółowe warunki finansowe, zestaw dokumentów oraz wymagania podczas realizacji są określane przez prawie 60 operatorów w całej Polsce.


Ale spokojnie.


Możesz liczyć na naszą pomoc i doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy z:

  • Baza Usług Rozwojowych
  • Akademia HR
  • lokalne środki
  • fundusze na innowacje

Aktualną listę wraz ze szczegółami dla każdego z regionów w Polsce znajdziesz tutaj.

W tym momencie najbardziej popularne są programy dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw, ale pojawiają się również możliwości dla dużych firm oraz osób fizycznych.

Załóż konto dla siebie lub swojej firmy!

Po kilku podstawowych informacjach, będziemy wiedzieć jakie są szanse na pozyskanie nawet do 80% dofinansowania na szkolenia i warsztaty.

Sprawdź swoją szansę